fredag 5 december 2014

Stjärnor och Silverjungle

Som många andra, tycker jag att stjärnor är vackert (speciellt i vintertid) på kläderna.Vi fick välja från finska märket  Silverjungle kläder att prova.Tösen, en prinsessa som hon är valde en pink stjärntröja och jag valde härliga svarta stjärnbyxor åt henne, för svart och stjärnor kan helt enkelt inte bli fel! 

Vi har haft kläderna i användning ungefär i två månader nu och de ser ännu alldeles nya ut och är underbart mjuka fast jag har tvättat dem flera gånger. Min åsikt är att barnkläder ska vara bekväma, användbara och se ut som barnkläder (inga minikopior av vuxna) . Klädrna har verkligen varit just det!
Hon ska ha på sig tröjan och byxorna i dagisens julfest, och jag är säker att hon kommer att se alldra sötast ut (tycker ju varje mamma om sitt eget barn)! 

bilden är ca 2,5 veckor gammal

Imorgon uppdaterar jag om julkalendern!


Inlägget är i samarbete med Silverjungle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar