torsdag 14 september 2017

Hej igen, är det någon som fortfarande följer med bloggen?

Sen jag skrev det senaste inlägget har det hänt massor!
Och det mesta positivt.
Jag har ett längre vikariat (fast lönen är ganska liten,under 2000e), studierna har jag fått avklarnat, vi har flyttat till en större lägenhet och vi har inte behövt söka hjälp på en lång tid.

Efter missfallet var livet svårt en lång tid, jag hade inte ork med något annat än min familj. Det kändes som om allt bara misslyckades och allt blev svart. Så småningom gick livet vidare och vi bestämde oss för att försöka  skapa ett nytt liv... Jag lyckades bli gravid efter tre månaders försök och vi var överlyckliga!. Även denna gång fick jag ett missfall, det var alldeles i början av graviditeten men sorgen var överväldigande.
Med hjälp av mina vänner  och familj fick jag tag på livsgnistan igen.
 Något preventivmedel har vi inte använt sen dess, men ingen graviditet har hört av sig.
Hoppas och drömmer om att någon dag få ett till barn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar