fredag 16 maj 2014

Sommarkläder

För att tösen fick såå vackra sommakläder måste jag visa dom här på bloggen. Det är sällan som hon får såhär vackra kläder!

En vacker vit klänning, och kolla vilken härlig rosett. Jag tycker att rosetter är gulligaste som finns för små tjejer.





Och de här shortsen då? Jag skulle inte tacka nej till likadana i vuxenstorlek.
Dehär är faktiskt inga kläder tösen kommer att ha på i sandlådan eller i dagis, dethär får bli kläder som används endast när vi spenderar tid i staden eller hälsar på hos vänner. Vi har egentligen inga andra vita kläder för de som vi har haft blev genast smutsiga och blev aldrig mer rena, så det var bortkastade pengar.


 




Jag är så glad att tösen fått så vackra kläder, mina vänner är guld värt.

Alla kläder är av märket Girandola.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar